naar Otorohanga - Reisverslag uit Otorohanga, Nieuw Zeeland van Frans van der Heijden - WaarBenJij.nu naar Otorohanga - Reisverslag uit Otorohanga, Nieuw Zeeland van Frans van der Heijden - WaarBenJij.nu

naar Otorohanga

Door: frans en hanneke

Blijf op de hoogte en volg Frans van der Heijden

04 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Otorohanga

Vanochtend vroeg opgestaan want we wilden probereb te skypen met de kleinkeinder. En zowaar het lukte, dachten wij, dus wij blij zwaaien maar wij zagen hun wel maar zij ons niet. Toch leuk om te praten en de meiden te zien op een scherm dat werd overladen met dikke kussen.
Gelukkig hebben we de helpdesk(Thijs in dit geval ) bij de hand en heeft het probleem verholpen zodat we volgende keer ook voor de kids en anderen te zien zijn.
Na een heerlijk ontbijt en een gezellig gesprek met onze gastvrouw en een duitse gast zijn we weer op pad gegaan. Toch nog maar even gestopt bij het Kauri museum, een soort openluchtmuseum van de streek met heel veel info die prachtig wordt uitgebeeld door poppen,achines, gebouwen en foto's uit land vervlogen tijden. Erg leuk.
Vervolgens op weg naar onze volgende bestemming ca. 320 km. verder. Omdat het voor een deel van de kiwi's einde vakantie is werden we gewaarschuwd voor veel files omdat iedereen morgen weer aan het werk moet. Gelukkig viel dat mee. Onderweg gestopt aan zee en lekker geluncht. Ook vandaag met veel snelweg zie je toch dat het meer tijd kost dan wordt aangegeven. Dicht bij onze bestemming nog even naar de supermarkt voor een lekker koud pilsje en wijntje en door naar B&B Redwood lodge. In de middel of knowhere prachtig gelegen in de heuvels wederom een mooie locatie met prachtige kamers, een pool en een jacuzzi. Kortom genieten. We zitten 10 km van het dorp en hebben na zo'n lange rit geen zin meer om vanavond weer terug te gaan. Geen nood want onze gastvrouw heeft een keuze uit 3 maaltijden die je wel zelf moet bereiden. Nou dat lijkt me geen probleem, zij levert de ingredienten en ga lekker koken! Weer eens wat anders en zeker zo leuk.
Of het allemaal is gelukt horen jullie de volgende keer. Veel liefs en tot later!!!!

• 05 Januari 2015 - 18:31

Trudy:

Ha Luitjes
    Gezellig zo'n reisverslag.
    Telkens klik ik op foto's en dr komt maar niks ben erg benieuwd snap ie.
    Of hebben jullie nog geen foto's gemaakt of misschien kun je ze niet plaatsen kan allemaal ik zou ook niet weten hoe het zou moeten. bay the way er zijn ict ers in de fam. ha ha.
    Lekker genieten tot de volgend ronde xxx Trudy Frans